Killz....

Hier kan je over alle andere zaken discussiëren. Let op: dit is géén Marktplaats voor niet auto-gerelateerde aanbiedingen.

Moderators: Moderators, Bestuur

MartinRC

Killz....

Bericht door MartinRC »

Killzzz:

Wie of wat heb jij er uit gereden?

Ik vandaag een standaard 206 RC, liep per versnelling een halve tot hele wagenlengte van hem vandaan 8) .

Sprint was van 50-180 ongeveer.

grt Martin

Stefan

Bericht door Stefan »

Doe met mijn wagen bijna nooit sprintjes, omdat ie voor mijn gevoel daarvoor te langzaam is :roll:

Toevallig 2 weken terug wel iets supermoois meegemaakt. Terugweg uit school reed ik op een 80 km/h weg. Achter mij zat een Skoda SuperB 2.5 TDI(163 pk) op mijn bumper te plakken. Ik zag in me spiegel dat hij jochies van me school waren. Ik ging 70 km/h rijden in zijn 3. Hierdoor liet een gat vallen met diegene voor mij...

Toen zag ik dat de Skoda zijn richtingaanwijzer aandeed en er voorbij wilde. Op het moment dat hij naar links ging, ging ik vol op het gas :D
We reden van zo'n 70 tm 130 km/h, want toen moesten we remmen voor het stoplicht. Hij moest dus weer naar rechts, maar wel achter mij!! :-D :-D

Toen ze mij later passeerde, keken 3 kopjes richting mij :mooi: :rofl:
Ze konden het wel waarderen :mrgreen:

(We moeten wel uitkijken dat dit geen "sterke verhalen" topic wordt)

Jazper206

Bericht door Jazper206 »

Ik weet meestal vrij goed tegen welke auto ik het kan proberen en welke geen partij voor me is. Maar het mooiste was die bordeaux rode S80 D5 op de oprit van de A2 bij Nederweert. Hij begon bij het stoplicht al meteen te duwen. En ik dacht, wacht jij maar effe ventje. Er zat echt
zo'n zwaar gefrustreerde zakenman in. Hij was waarschijnlijk op weg naar een klant en aan de late kant. Op het moment dat ik invoegde en dus een baan opschoof zag ik meteen dat hij 'm achterlangs gooide om me meteen links voorbij te gaan. Ik had vrij baan en liep een flink stuk bij 'm vandaan. En ging voor 'm rijden. Iedere keer als de auto die voor reed aan de kant ging ging ik er vandoor en zag de S80 alleen maar kleiner worden in m'n binnenspiegel...bye bye. En maar lichten en duwen als hij achter me zat. Helaas pindakaas!!

De stoplichtsprintjes vind ik erg mooi, maar die zakenmannetjes in een A4, Passat, Seat of Skoda vind ik nog wel het mooiste. Als ze dan links komen staan laten ze 'm ook bijna altijd even rollen. En het komt ook vaak genoeg voor dat ik hard in de buitenste bocht inhaal.

Jasper
De neusgaten passen zich aan aan de grootte van de vingers

ramon

Bericht door ramon »

ik kan wel aardig rap optrekken, maar veel meer ook niet. k zit wel aan aquamist te denken, misschien dat dat iets oplevert

ZipperHDI

Bericht door ZipperHDI »

Ik binnenkort een RCtje :)
Afbeelding

MartinRC

Bericht door MartinRC »

a.s. zondag ga ik een getunde diesel een illusie armer maken !

grt Martin

ZipperHDI

Bericht door ZipperHDI »

hhahaha:)
Afbeelding

ZipperHDI

Bericht door ZipperHDI »

is helemala niet zeker of dat DE dag word ;)
als ik me spulletjes heb, dan wel :)
Afbeelding

MartinRC

Bericht door MartinRC »

De smoesjes komen nu al.......... :lol:

grt Martin

Jazper206

Bericht door Jazper206 »

Ik heb gisteren tot twee keer toe zo'n nieuwe Audi Q7 zoek gereden.
De eerste sprint bij het stoplicht was een eitje omdat we allebei stilstonden. De tweede sprint, met een scherpe bocht naar rechts was een ander verhaal. Terwijl ik stilstond voor het rode stoplicht kwam de Q7 eraan rijden en toen het licht op groen ging knalde ik er van tussen.
Hij bleef goed bij me maar liep absoluut niet op me in. Bij de 130 ging ik van het gas en hij haalde me in. Meteen daarna ging hij laten zien dat hij ook hard kon. Maarja, twee keer achter elkaar een pak slaag van een jong kereltje in een 206.......daar worden ze soms wel een beetje vervelend van. :D :D Jammer joh!!

Ik heb 'm thuis effe gecheckt op rdw.nl en het was een Q7 3.0 TDI.
V6 3.0, 233 pk, 500 NM, 2295 kg, top 210, 0-100 9,1.
De neusgaten passen zich aan aan de grootte van de vingers

Stefan

Bericht door Stefan »

MartinRC schreef:a.s. zondag ga ik een getunde diesel een illusie armer maken !

grt Martin
En :?:
Peugeot 207 Feline 1.6 HDiF 130pk/285Nm MY 2006
Mat Antraciet Metallic Wrap | Beek Chip | Facelift Achterlichten | Rondom Getinte Ramen |KW Schroefset V1 Inox | 18 inch Barracuda Karizzma wielen | Pilot Xenon 4300k | RC Noir Chrome Koplampen | RC Stuur

MartinRC

Bericht door MartinRC »

Aad z'n spullen waren er nog niet, deze week wordt alles gemonteerd geloof ik.

grt Martin

Denman

Bericht door Denman »

Laat me niet snel verleiden tot een stoplichtsprintje maar toen ik laatst naast een Hummer H3 stond kon ik het even niet laten. Viel mij mee hoe snel die H3 was. Maar ik was toch net even ietsje sneller :D

Stefan

Bericht door Stefan »

Vanmiddag even wezen sporten met een splinternieuwe BMW 320d Touring. Zo'n ding heeft standaard 163 pk.

We reden op de A58 bij Bergen op Zoom. Voor de mensen die daar bekend zijn, je hebt daar een lange scherpe bocht waar je 50 mag. Hij reed voor me en ik liet al een gaatje vallen, voordat we de bocht namen. Hierdoor kon ik in de bocht al op het gas gaan. Reed er met een gangetje of 80 km/h. Hij reed zo'n 60 km/h, dus aan het einde van de bocht plakte ik aan zijn bumper. Op dat moment ging ie vol op het gas. Ik zat lekker in de toeren in zijn 3, dus ging er direct achteraan....

Op schakelen naar 4 en op een gegeven moment reden we 160 en toen hield hij het voor gezien. Gelukkig maar, want bij 170 moet ik echt naar zijn 5 en dan heb ik bijna geen trekkracht meer...

Was dus wel lachuh....wordt alleen tijd voor een turbo'tje :hihi
Peugeot 207 Feline 1.6 HDiF 130pk/285Nm MY 2006
Mat Antraciet Metallic Wrap | Beek Chip | Facelift Achterlichten | Rondom Getinte Ramen |KW Schroefset V1 Inox | 18 inch Barracuda Karizzma wielen | Pilot Xenon 4300k | RC Noir Chrome Koplampen | RC Stuur

Style

Bericht door Style »

leuke sprints gehouden met Clip Sport 172 en gewonnen.

Een getunede Bravo (denk ook 2 liter) die dacht dat ie snel was.

Ik liet m iets wegrijden en toen gaf ik volgas in 3 en was m binnen no-time voorbij. We reden rondom Vught over de snelwegen en toen ging hij Vught weer in 8) Ik erachteraan en toen hij afsloeg stak hij zn duim op uit t raampje :lol:

Lachen man :-D
Groeten Patrick T met de GT

Plaats reactie