Originele auto radio Peugeot 206 vervangen

In Car Entertainment

Moderators: Bestuur, Moderators

Plaats reactie
pimmie32

Originele auto radio Peugeot 206 vervangen

Bericht door pimmie32 » do 23 juli 2015, 18:38

Hallo allemaal,

Ik weet dat deze vraag al een aantal keren is gesteld. Ik kom alleen elke keer niet aan het juiste antwoord wat ik zoek, of is heel oud.
Ik wil heel graag een nieuwe radio in mijn peugeot 206 1.6 uit 2002. Ik heb er ook al een gevonden de PIONEER DEH-4700BT. Echter weet ik niet waar ik een kabeltje er in mijn peugeot past. er zijn er zo veel. Iemand die deze voor mij kan vinden?
Heel erg bedankt voor jullie hulp en moeite!

Groetjes,

Pim

Ruud

Re: Originele auto radio Peugeot 206 vervangen

Bericht door Ruud » vr 24 juli 2015, 20:46

Ik heb het gehele forum door gelezen en ben erachter gekomen dat er adapter kabels zijn die ervoor zorgen dat je de stuurbediening werkend kan krijgen, deze adapter kabels zijn radiomerk gebonden had ik begrepen.
Ikzelf wil juist de originele radio behouden en dan een kastje in het dashbordkastje aansluiten waardoor de radio denkt dat er een cd wisselaar aangesloten is. maar er hangt een kastje aan die usb sd en bluetooth kan verzorgen. :-D

Ik hoop dat het bij je lukt...
Grtn Ruud
zilvergrijze Peugeot 206 1.6 16v XS Pack (2004)

Jobdro

Re: Originele auto radio Peugeot 206 vervangen

Bericht door Jobdro » za 25 juli 2015, 13:15

Als het goed is heb je bij de radio een stekker gekregen die niet 1 op 1 past in de auto.
Hiervoor heb je een zogeheten ISO stekker nodig, dit is in principe bij elke automaterialen zijn te verkrijgen. Van Caliber heb je de RAC2500 nodig als het goed is.
Burn rubber, not your soul.

peugeot 206 GTI S16

Plaats reactie