Wijzigingen betreffende (club)meetings/uitjes

Alles over de club.

Moderators: Moderators, Bestuur

Providentia

Re: Wijzigingen betreffende (club)meetings/uitjes

Bericht door Providentia »

volgens mij vraag ik gewoon aan jou of jij alternatieven weet, aangezien jij aangeeft dat er genoeg alternatieven zijn. Lijkt mij een normale vraag, zou niet weten wat google hier mee te maken heeft.

Maar ik zal eens googlen op "alternatieven 206 tuningclub forumleden uitjes als het niet op het forum geplaatst kan worden en niet per pb"

Wie weet.
Peugeot 206 Quiksilver 1.6 16V 2004
Respray Mocca Anthracite | Kap gecleaned | Achterbumper gecleaned | KW Schroefset V1 Inox | 17 inch Parotech Phenix | Philips Xenon 4300k

Foto's 206 --> KLIK
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

msn is een voorbeeld alternatief. Een persoon die alles organiseert en bijhoudt en de rest hoeft alleen maar aan te geven of ze wel of niet mee gaan. De reden voor deze keus staat duidelijk vermeld in de eerste post en we hebben hier uren over gepraat binnen het bestuur, waarbij we alle voors en tegens tegenover elkaar gelegd hebben.

Daarnaast is dit geen methode van ons om mensen lid te laten worden. Sterker nog: lid worden gebeurt steeds vaker op uitnodiging dan doordat mensen zichzelf aanmelden.
Peugeot 207 1.6 16v XS Pack (2006) - Clubleden pagina
Providentia

PdeBie schreef:msn is een voorbeeld alternatief. Een persoon die alles organiseert en bijhoudt en de rest hoeft alleen maar aan te geven of ze wel of niet mee gaan. De reden voor deze keus staat duidelijk vermeld in de eerste post en we hebben hier uren over gepraat binnen het bestuur, waarbij we alle voors en tegens tegenover elkaar gelegd hebben.

Daarnaast is dit geen methode van ons om mensen lid te laten worden. Sterker nog: lid worden gebeurt steeds vaker op uitnodiging dan doordat mensen zichzelf aanmelden.
Alsof je iedereen in je msn hebt :wink: als nieuwe mensen een keer meewillen moeten die zich dus allemaal aanmelden op msn?

Jep, logisch.

als ik zoek op google krijg ik btw

206 Tuning Club • Bekijk onderwerp - Wijzigingen betreffende (club ...2 berichten - 2 auteurs - Laatste bericht: gisteren
Maar ik zal eens googlen op "alternatieven 206 tuningclub forumleden uitjes als het niet op het forum geplaatst kan worden en niet per pb"

Misschien handig om voor niet-leden gewoon een apart forum te maken voor uitjes, dat kunnen we natuurlijk nog doen.
Respray Mocca Anthracite | Kap gecleaned | Achterbumper gecleaned | KW Schroefset V1 Inox | 17 inch Parotech Phenix | Philips Xenon 4300k

Foto's 206 --> KLIK
Black16VRijk
Bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Black16VRijk »

Volgens mij is hetgeen vermeld wel duidelijk verwoord en dat wij alternatieven aanbieden moet je als goodwill zien want wij zijn niets verplicht.

Ik stel voor dat je anders zelf een apart forum opzet/beheert, je weet het overigens altijd wel beter dan een ander dus zou je dat zelf goed kunnen :wink:

Dus kortweg: hoe jij mensen bereikt voor meetings is niet ons probleem.
Built Not Bought, Driven Not Garaged!!
Providentia

:rofl: Klopt, weet ik ook.

Forum al ff snel in elkaar gezet. Is btw alleen een forum voor uitjes, geen autoforum ofzo.

Foto's 206 --> KLIK
Rosco
Bestuurslid

Bericht door Rosco »

Graag hebben we dat de naam "206 Tuning Club" verwijderd wordt gezien het feit dat dit over kan komen als een officieel medium van de club terwijl dit niet het geval is. Tevens zijn het geen clubuitjes aangezien de uitjes niet door de club georganiseerd worden. Je kan het bijvoorbeeld "206 uitjes" noemen maar niet "206 Tuning Club clubuitjes".
Providentia

Is goed hoor, zat daar al over te twijfelen ja, zal het zo ff aanpassen.

Foto's 206 --> KLIK
Providentia

Sorry hoor maar waarom wordt er hier alles aangedaan om alle meetings onmogelijk te maken?

Ik PB mensen een link om zich aan te melden voor een meeting, omdat :

A. dat niet meer georganiseerd mag worden dmv topics door niet-clubleden.
B. er mag geen reclame voor gemaakt worden op het forum of in onderschriften
C. er geen links op het forum neergezet mogen worden
D. er geen links mogen in onderschriften naar een meetingforum.
E. er gezegd wordt door de mods dat als je wilt afspreken, je dat via PB moet doen.

Er wordt gezegd dat je kan PBen naar elkaar als je wilt meeten, dat je op die manier elkaar kan bereiken, dan wordt dat gedaan, en nu ?

Nu wordt mn hele inbox zo ingesteld door de mods dat ik niets meer kan versturen en ontvangen, al mn berichten er gewoon uitgehaald, lol

Er stonden geen kwetsende dingen in of dingen om jullie zwart te maken, alleen maar een link naar een topic om een eindejaarsmeet bij te wonen en de vraag of de persoon meewilt zodat ik voor het juiste aantal kan reserveren...

Sorry hoor, maar mag ik even vragen waarom? Omdat de link verwijst naar een topic op de peugeot206club en jullie "concurrenten" zijn? Of heb ik dat helemaal verkeerd? Want waar moet je anders heen linken? Er werd gezegd "maak een ander forum aan waar mensen af kunnen spreken om te meeten" Maar het forum wat ik speciaal ervoor had gemaakt, mocht ook niet naar gelinkt worden? Hoe moet je dan nog afspreken?

Je kan nu dus gewoon op geen enkele manier meer met elkaar meeten of afspreken? Want als je dat via PB doet, wordt je hele shit om pb's te versturen geblokkeerd...

Is dat nou echt jullie bedoeling?

Foto's 206 --> KLIK
mister-rc

Bericht door mister-rc »

Rosco schreef:Graag hebben we dat de naam "206 Tuning Club" verwijderd wordt gezien het feit dat dit over kan komen als een officieel medium van de club terwijl dit niet het geval is. Tevens zijn het geen clubuitjes aangezien de uitjes niet door de club georganiseerd worden. Je kan het bijvoorbeeld "206 uitjes" noemen maar niet "206 Tuning Club clubuitjes".

eu welke club uitjes ? die organiseren julie tog nooit
je voelt je lekkerder in een peugeot maar super in een rc
SBx

Bericht door SBx »

I smell censuur !
Peugeot 206 1.9D uit '01 Done : led achterlichten, led zij knipperlichten , armsteun , zonneband , remlicht cover, sport style tankdop, led dag rij verlichting, led sigarettenaansteker, versterker+subwoofer+2x boxen in hoedenplank+powercap, ramen geblindeerd, poison series velgen
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

Ik heb nu even geen tijd om inhoudelijk te reageren, maar ik zal vanavond een reactie plaatsen.
Providentia

Vind het namelijk nogal gaar om gewoon iemand zn inbox te gaan wissen en/of te bekijken? Had me dan gewoon een PB gestuurd dat dat óók niet is toegestaan, en had het dan zelf niet op het forum gezegd...

Foto's 206 --> KLIK
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

Als je gewoon even wacht tot vanavond. Vanavond zal ik namens het bestuur een reactie plaatsen.
Rosco
Bestuurslid

Bericht door Rosco »

mister-rc schreef:eu welke club uitjes ? die organiseren julie tog nooit
PdeBie schreef:... maar alleen clubleden kunnen een clubuitje plaatsen. Dit kan in het besloten forum "clubuitjes".
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

Hierbij onze reactie namens het bestuur van 206 Tuning Club.

Er is eenzijdig binnen het bestuur besloten je PB functionaliteit te blokkeren wegens het nogmaals plaatsen van een link, naar een meeting topic op het Peugeot 206 Club forum, in het voorstel topic van Maaszult.
De meerderheid van het bestuur is het echter niet eens met deze beslissing en daarom is de PB functionaliteit weer bij je ingeschakeld. Je berichten zijn uiteraard bewaard gebleven.

Het is toegestaan om via PB mensen uit te nodigen voor een meeting die je georganiseerd hebt via een andere weg dan dit forum. We hebben aangegeven dat dit voor forumleden alleen via PB mag.
Alle overige wegen (zoals linkjes op het forum, in handtekeningen etc.) zijn zoals bekend enkel toegestaan voor clubleden, mits zij zelf in de organisatie van de meeting zitten.

We gaan binnenkort een vragenlijst opstellen voor onze clubleden, waarin er onder andere gesproken gaat worden over dit gevoelige onderwerp. Dit gaat buiten de algemene ledenvergadering om. Meer info voor de clubleden volgt later.

Als laatste willen wij nog even kwijt dat er absoluut geen concurrentie strijd tussen ons en Peugeot 206 Club is. Vanaf onze kant gezien zijn we nog steeds twee verschillende clubs, waarbij wij ons meer focussen op het tunen en stylen van Peugeot 206'jes dan zij. Dit is onder andere te merken aan het clublid beleid wat wij hanteren.
Meetings die zij organiseren, zoals bijvoorbeeld de Franse Auto Dag, gaan wij ook met veel plezier naar toe en zijn Peugeot 206 Club dan ook dankbaar dat wij hier ook gewoon welkom zijn.

Mochten er naar aanleiding van dit bericht nog vragen en/of opmerkingen zijn, horen we dat uiteraard graag.
Plaats reactie