Lid worden, hoe is de afloop?

Alles over de club.

Moderators: Moderators, Bestuur

Plaats reactie
BigY

Lid worden, hoe is de afloop?

Bericht door BigY »

Ik heb verleden week geld overgemaakt, brief opgestuurd en mail gestuurd hoe de afwerking ervan verloopt, maar ik hoor er niks meer van.

Hoe gaat de afloop in zijn werking?
BNS206

Re: Lid worden, hoe is de afloop?

Bericht door BNS206 »

Kun je lid worden zonder een project topic te hebben? Niemand weet in wat voor auto jij rijdt! Je hebt je zelfs niet eens voorgesteld en je wilt lid worden???
2003 Seat Leon 1.8 20VT Topsport - Magic Black- // N249 bypass, Forge DV, JD Chip @ 216 pk 335 NM [Pics][More Pics]
Rosco
Bestuurslid

Bericht door Rosco »

Hi Alex,

Als je je even voorstelt in het projectgedeelte dan weten we wie je bent: http://www.206tuningclub.nl/forum/viewforum.php?f=2

Je formulier is ontvangen, zodra we een voorstel topic zien dan nemen we verdere stappen ;)
BigY

Bericht door BigY »

BNS206 schreef:Kun je lid worden zonder een project topic te hebben? Niemand weet in wat voor auto jij rijdt! Je hebt je zelfs niet eens voorgesteld en je wilt lid worden???
Vreemd, ik dacht dat een RC automatisch geaccepteerd werd. Stond ergens bij de inschrijving. Daarbij ben ik ook niet echt gecharmeerd van je laatste zin. Is een foutje maken ineens niet meer menselijk?
Black16VRijk
Bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Black16VRijk »

Ondanks dat jij het niet gecharmeerd vind, ik het toch netjes dat je je hebt voorgesteld :-D , want dit lijkt ons tevens heel normaal als je lid wilt worden bij een club.

Voor de huidige procedure om lid te worden, wordt eerst naar de wagen gekeken, indien akkoord (in dit geval is het volgens de huidige regels al akkoord) dan nodigen we diegene uit op een meeting om kennis te maken met de club en vice versa en daarna is de procedure pas gereed. In het extreemste geval kunnen we dus iemand op het laatst nog weigeren.

Aangezien het in een topic nog niet helder is weergegeven, zullen wij dit aanpassen.
Built Not Bought, Driven Not Garaged!!
BigY

Bericht door BigY »

Kan iemand mij dan wel even PMen wat de bedoeling is nu, want ik heb inmiddels wel betaald en aan de voorwaarden gedaan die op de site stonden.
BNS206

Bericht door BNS206 »

Ja sorry joh was niet mijn bedoeling om zo bot uit de hoek te komen, maar ik vind dat zo lomp als mensen hier binnen komen stormen en vanalles willen zonder zich proper voor te stellen ;). Gebeurt erg vaak de laatste tijd :roll: . No offense dus!
2003 Seat Leon 1.8 20VT Topsport - Magic Black- // N249 bypass, Forge DV, JD Chip @ 216 pk 335 NM [Pics][More Pics]
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

BigY schreef:Kan iemand mij dan wel even PMen wat de bedoeling is nu, want ik heb inmiddels wel betaald en aan de voorwaarden gedaan die op de site stonden.
**Deze eisen gelden niet voor een 206 RC. Een RC mag standaard lid worden.
staat er inderdaad in.
nooit geweten eigenlijk :roll:
Peugeot 207 1.6 16v XS Pack (2006) - Clubleden pagina
Postboontje
Clublid

Bericht door Postboontje »

Kijk, of je nou wel of geen RC hebt (in dit geval wel en dus standaard gerechtigd tot lidmaatschap), ik denk dat je als het vrij normaal kan beschouwen als er eerst contact met het bestuur wordt opgenomen maar vooral elkaar even ontmoet van tevoren...dat is namelijk voor beide partijen goed (ter kennismaking, informering over de club en haar verdiensten, verwachting van clubleden etc etc).

Ik snap heel goed dat je het hebt zoals je het hebt gedaan (mail, inschrijfformulier, geld) maar het had (vooraf bedacht) handiger geweest als je dus eerst even met ons had gepraat zodat we van beide kanten elkaar hadden informeren over e.e.a.

Maar goed, alsnog, welkom hier en we zien elkaar zeer binnenkort wel op een meeting denk ik (zoals Rijk al aangaf) zoals wij nieuwe leden welkom heten.
It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
Postboontje
Clublid

Bericht door Postboontje »

PdeBie schreef:
staat er inderdaad in.
Hey Pat, ik meen dat we het daarover hadden gehad tijdens de vorige clubvergadering ;-)
It's not about how you say it, it's about knowing what you're saying, when you're saying what you're saying, ya'know what i'm saying?
PdeBie
Moderator
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

ja kan wel. dat is alweer een tijdje terug en de notulen lieten ook ff op zich wachten. Dus kon het me niet meer herinneren. :lol2:
Peugeot 207 1.6 16v XS Pack (2006) - Clubleden pagina
Black16VRijk
Bestuurslid
Contacteer:

**Deze eisen gelden niet voor een 206 RC. Een RC mag standaard lid worden.
staat er inderdaad in.
Wat hier staat is eigenlijk niet duidelijk verwoord, aangezien het twee dingen kunnen betekenen. Wat hier bedoeld wordt is dat een standaard niet aangepaste rc lid mag worden, dit wilt nog niet zeggen dat je dan het inschrijfformulier en geld kunt opsturen en dat je dan lid bent.

Dit zullen we even anders en duidelijker verwoorden.

Heb je trouwens een pm gestuurd :wink:
Raj

Bericht door Raj »

Dit lijkt me trouwens toch wel normaal ookal heb je een RC ;)
De procedure om lid te mogen worden bij deze club is als volgt:

* Voorgesteld zijn bij Voorstelrondje & Projecten van Forumleden
Dit is toch anders dan lid worden van de staatsloterij-show haha :P
Black16VRijk
Bestuurslid
Contacteer:

Maar neem aan dat het nu wel duidelijk is :)
Plaats reactie