Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di 20 Juni 2017, 02:07 

Is vast al hoop over geschreven op allerlei fora, maar meningen lijken te verschillen dus ben er nog niet uit. Als ik goed begrijp is gebruik maken van de mini ISO cd wisselaar poort enige methode om iets aan te sluiten, maar de vraag is of dan gelijk werkt. Lees verhalen dat dealer de cd wisselfunctie eerst via de pc moet activeren, en dat het daarna soms nog steeds niet werkt met een simpel iso <> 3.5mm kabeltje omdat de RD3 je tel / iPod dan nog niet ziet als wisselaar. Pas als je zo'n extra kastje aansluit van Yatour of Navinc zou het werken. Die vind ik echter vrij duur voor wat ik wil, dat ze een USB / SD poort hebben biedt voor mij geen voordeel want wil alleen die AUX plug ivm Spotify op m'n tel.

Dus wat zijn jullie ervaringen?

Wat voor mij iig geen optie is is een goeie Clarion wegdoen en vervangen door een of andere aftermarket oplossing. Ook omdat ik m'n boordcomputer en stuurwielbediening niet wil verliezen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Zo 4 Februari 2018, 16:26 

Hi,

Ik ben erg benieuwd of iemand hier inmiddels een antwoord voor heeft. Ik heb exact dezelfde vraag. Ik heb inmiddels een stekkertje gekocht van de ISO wisselaar aansluiting naar een jack plug voor mijn telefoon. Wellicht interessant: ik heb een hack toegepast die ik op internet gevonden heb door rechtstreeks op de printplaat een jack plug te solderen. Dat werkt wel maar geeft bij in en uitschakelen telkens een vervelende tik. Bij mijn nieuwe telefoon (Samsung S8) is het nog vervelender omdat deze blijkbaar vaker in en uitschakelt.

Ik heb de dealer gevraagd maar die geven eerst aan dat het niet kan en na verdere uitleg worden er eerst bakken met geld gevraagd zonder enige garantie. Ik ben zelf best handig maar vind het te ver gaan om zelf de software met bijbehorende stekkers te gaan regelen. Is er iemand die die stekkers en software wel heeft en tegen een nette betaling de poort wil activeren?

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur